0544-662888
רשימת שירותינו המקצועיים

התאמת יצירות אמנות לעיצוב הבית


בחירת יצירת אמנות קשורה בקשר הדוק לקונספט העיצובי של החלל ולסקלת הצבעים המצויה בו
.

ההעדפה של בעל הדירה או העסק יכולה להשפיע על בחירה בין יצירות בסגנון מופשט, פיגורטיבי, ריאליסטי או היפר ראליסטי. 

הסלון מהווה את מרכז הבית ולכן יש להתאים את היצירה במדויק לחלל תוך הפעלת מערכת שיקולים הקשורה לסגנון הריהוט, התאורה והאביזרים המשלימים את ההום סטיילינג. שילוב יצירות אמנות המתאים במדויק לסלון לפרוזדור, לחדר השינה, למטבח, חדר העבודה או כל חלל אחר, מצריכות הבנה עמוקה וכישורי עיצוב. מכיוון שהמטרה כאן היא לתלות את היצירה ולשלב אותה בחלל הבית או בבית העסק באופן ההרמוני ביותר.


לכל לקוח יש טעם ייחודי, רצונות והעדפה אישית והמטרה היא להקשיב ללקוח ולהבין לעומק את הצרכים שלו. 
גלרית בידרמן פרייבט ארט קוקלשן עוסקת באמנות מהיבטים שונים למעלה מ-30 שנה ומתמחה באמנות ישראלית.
בגלריה למעלה מ-3,000 יצירות הכוללות ציורים ,מיצבים ופיסול של מיטב אמני ישראל.
המגוון העצום של היצירות המצויות בגלריה, מאפשר ללקוח להיחשף לאלפי יצירות של אמנים ותיקים בצד יצירות של אמנים עכשוויים הפועלים בשדה האמנות הישראלית.
אנחנו, בגלריית 'בידרמן פרייבט ארק קולקשן' מכירים לעומק את המגמות בשוק האמנות הישראלית ומתמחים בהן. אנו מייעצים ללקוחותינו בכל הקשור להערכת שווי יצירה כזו או אחרת, מתוך תפיסה שהשקעה ביצירת אמנות היא השקעה פיננסית בדומה להשקעה בנכסים ובעסקים.
אנו מציעים ללקוחותינו פתרונות מקיפים ומגוון שירותים רחב המהווה מענה מלא לצרכיהם כגון: ייעוץ וליווי אישי, שירותי הובלה, מסגור, רסטורציה, תלייה, טרייד אין וניהול חכם ובניית אוסף אמנות לכל לקוח ולקוח.
צוות הגלריה מלווה את הלקוח בכל הקשור לדיוק טעמו האמנותי, הגדרת התקציב ומטרת רכישת/השכרת היצירה לבית או למשרד.
אנחנו מעדכנים את לקוחותינו באופן שוטף לגבי חדשות באמנות הישראלית בכלל ובמתרחש אצלנו בגלריה בפרט. שביעות רצון לקוחותינו חשובה לנו מאוד ולכן אנו שואפים לתת שירות טוב ומקצועי ולספק מוצרים איכותיים ללקוחותינו.
"אמנות עד אליך" הינו שירות, המאפשר ללקוחות הגלריה להזמין יצירות שאהבו מתוך האוסף שלנו המוצג באתר האינטרנט. הצוות שלנו ידאג להוביל את היצירות ליעדן ולהציב אותן בבית הלקוח או במשרד, תוך כדי סיוע בעיצוב היצירות כחלק מהחלל שבו הן אמורות להיות מוצבות ולייעץ ללקוח בכל הקשור בהן ובהתאמתן לחלל.
כמו כן, הלקוח יכול לבחור יצירות עם אפשרות להשאירן כמה ימים בביתו לבחינה נוספת וזאת במטרה לאפשר לו להתרשם מהן באופן נינוח ולקבל החלטה נכונה.
השירות אינו כרוך בתשלום וללא כל התחייבות מצד הלקוח. ניתן לרכוש את היצירות או לשכור אותן וצוות הגלריה יעמוד לשירות הלקוחות בכל הקשור לאפשרויות השונות, המחיר, תנאי התשלום ולכל שאלה אחרת.

לאתר הגלריה לחץ כאן : www.biderman.co.il

כותב המאמר הוא: אפרים בידרמן,  גלריית בידרמן,  פריבט ארט קוקלשן, כפר שמריהו.


חזרה למאמרים וכתבות

טרוי - בניית אתרים